Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

Négy mondat a bárányhimlőről

2015. március 05. - hastings15

Annyit a bárányhimlőről, hogy viszonylag csendesen zajlik, hőemelkedése nincsen, keddre kijött kb. az összes pötty, azóta csak az állapotuk változik. Ami nekem igen meglepő volt, hogy L. fejbőrén van talán a legtöbb. Szerencsére nem nagyon vakarózik, de talán ebben az is sokat segít, hogy találtam egy olyan habspray-t, ami nagyon hatásos viszketés esetén, szépen és gyorsan gyógyítja a pöttyöket és mellesleg természetes összetevői vannak. A második nap óta ezzel kenjük L.-t, így alszik éjszaka is és napközben sem viszketnek a himlői.

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr427244683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bohar 2015.03.06. 07:53:05

Én is ilyet használtam a gyerekeknél! Nagyon sokat segített, hogy ne vakarózzanak és gyorsan gyógyuljanak :)

hastings15 2015.03.06. 17:46:25

@bohar: De jó, akkor Nektek is bevált. Tényleg nem áll szándékomban reklámozni a terméket, de nagyon ajánlom mindenkinek, akinek báránykái vannak, mert gyakorlatilag panaszmentes lesz tőle a "kis beteg".

bohar 2015.03.06. 18:03:35

Én azért is döntöttem a használata mellett, mert a doktornőnk azt mondta, hogy a legtöbb eldurvult eset, amit kórházban kell kezelni a felülfertőzésből fakad, azaz nem steril kézzel, körömmel vakarja a gyerek és szennyeződés kerül a sebbe. Ennek a használatával ennek az esélyét lehet csökkenteni, és emellett még a kellemetlenséget is! Ráadásul, még három gyerekkel sem tudtuk elhasználni a felét sem, még sokaknak továbbadtam utána :)
süti beállítások módosítása