Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

17/100 happy day

2016. május 11. - hastings15

Van a lakásunk közvetlen közelében egy kis erdei ösvény. Szeretem, mert az ablakaink zöme erre néz, csodás a madárvilága, ott élnek a "mókusaink és a rókáink". Azért is szeretem, mert az ösvényen keresztül hamarabb el lehet jutni a felettünk lévő utcába. Viszont olyan gyakran mégsem mentem rajta keresztül, csak ha siettem, mert borzasztóan szemetes volt. Az, hogy ennyire piszkos, az egész családunkat nagyon zavarta. A lányok mindig azon gondolkodtak, hogyan tudnánk kitakarítani, de megállapítottuk, hogy ahhoz mi kevesek vagyunk. 

Ma az ösvényen keresztül jöttem haza és nem hittem a szememnek, a lépcsők le lettek söpörve és az egész tiszta. Nekem azt hiszem ez elég volt a mai boldogsághoz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr898707626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werner Katalin 2016.05.12. 10:15:52

ez egy próba, jelezd, hogy sikerült-e
süti beállítások módosítása