Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

2015. december 28. - hastings15

Az elmult idoszak  nekem nagyon zsufolt volt. Faradt voltam, nem volt energiam leulni es irni, kepeket feltolteni, azaz nagyon nem is volt mit feltolteni, mert nem is fenykepeztem. Egy kicsit atszervezodtek a napjaim, elkezdtem dolgozni is, hol nappal, hol ejjel, ezt a fajta munkaido-beosztast meg szoknom kell, osszesurusodtek a tennivalok, mert a lanyoknak is mindig volt valami rendezveny vagy fellepes az iskolaban, a nyelviskolaban is eljott a vizsga ideje, a hospice-ban is jol jott a segitseg az unnepi idoszakban. Igy aztan a blog a legeslegutolso helyre kerult. No meg nem is ereztem, hogy most lenne valami erdekes, amit le tudnek irni, ami erdekelhet barkit is. Aztan ma delutan "bekukkantottam ide" es lattam, hogy Ti azert kerestetek, neztetek az oldalt... 

...es akkor ugy ereztem, illene bejelentkezni, eletjelet adni. Szoval jol vagyunk, minden rendben, szep csendesen telnek az evvegi napjaink. Volt egy csodalatos, meghato karacsonyi unnepseg az iskolaban, nagy elmeny volt a sok-sok iskolast lelkesen, vidaman enekelve latni. Minden karacsonyi enek olyan lenduletes, oromteli volt, nagyon tetszett. Az meg plane szivmelengeto volt, amikor L.-ek eloadasa kovetkezett es azt lattam, hogy minden eneket hogy tud, pedig nem is olyan reg jott at ebbe az iskolaba.

Ez volt az elso karacsonyunk itt, most kostoltunk bele az itteni szokasokba. Pl. nagyon kedves hagyomany, hogy mindenki mindenkinek kepeslappal kivan boldog unnepet. Munkahelyen, iskolaban, ismerosok, baratok kozott. A lakasok a kepeslapokkal vannak kidekoralva, mindenki nagyon buszke ra, hogy mennyit kapott. A lanyok is rengeteget irtak es kaptak is. Most csodalhattuk meg eloszor, hogy milyen oriasi keszulodes elozi meg ezt az unnepet, december elejen mar mindenki feldisziti a karacsonyfat, unnepi pompaba oltoznek a csaladi hazak es a kertjeik.

Nalunk, magyaroknal amennyire fo etel karacsonykor a hal, itt ugyanolyan vagy meg inkabb hangsulyos a pulyka. No meg a kelbimbo. A karacsonyi puyka melle mindenki, de tenyleg mindenki eszik kelbimbot. Hogy miert szeretik ennyire, szamomra meg nem vilagos. Ami nalunk a bejgli, az itt a mince pie es a Christmas pudding. 

Kivancsi vagyok, hogy azalatt az ido alatt, amit itt toltunk, milyen szokasokat szeretnek majd meg a lanyok, melyeket erzik majd sajatjuknak es mely otthoni szokasokhoz ragaszkodnak majd.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr148207356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bohar 2015.12.29. 18:13:52

<3 Boldog karácsonyt és sok boldogsággal teli új évet kívánunk Nektek sok sok szeretettel! Nagy vágyunk, hogy a 2016-os évben is találkozhassunk veletek! Minden jót kívánunk :) Mindig a gondolatainkban vagytok :) (a kelbimbót én is nagyon szeretem ) Köszönjük hogy írod a blogot, és picit bekukkanthatunk az ottani hétköznapokba, és követhetjük utatokat :)

bohar 2015.12.29. 21:30:23

Az én tippem az, hogy az ottani szokásokat mind magukénak fogják érezni. Hogy az itteniből mihez ragaszkodnak majd, arra azt tippelném, hogy azok közül amikhez ti ragaszkodtok, abból néhányhoz majd ők is. De ez csak találgatás természetesen, hisz ahány ember, annyi történet. :)

hastings15 2015.12.30. 23:12:08

@bohar: Nagyon koszonom, koszonjuk! Remeljuk tudunk talalkozni, akar Hastingsben, akar mashol, nagy orom lenne! :) Boldog uj evet kivanunk mi is Nektek! :)
süti beállítások módosítása