Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

48/100 happy day

2017. március 22. - hastings15

Reggel, mikor hazaértem az éjszakai műszakból, ragyogott a nap és extrém hangosan csicseregtek a madarak. (Az a jó, hogy ahol most lakunk, semmi utcai zaj nincsen. Néha néha célirányosan jön erre egy autó, de amolyan faluvégi hangulat van itt a szó legjobb értelmében.)

Alvás helyett leginkább egy nagy sétához lett volna kedvem. Azért mégis a pihenés mellett döntöttem, mert akkor már több, mint 24 órája talpon voltam és nem szerencsés, ha két végén égetem a gyertyát.

Készítettem magamnak egy jó adag porridge-ot, meghintettem kókuszvirág cukorral, kicsavartam egy jó nagy narancsot és szép kényelmesen elfogyasztottam. Zuhanyzás után pedig gyorsan az ágy felé vettem az irányt, de előtte jól kitártam az ablakot, hogy érezzem a tavaszi levegő illatát és ringassanak álomba énekükkel a napsütésnek örvendő, harsogó madarak. :)

img_1434.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr6212362171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása