Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

Nyomda

2015. március 31. - hastings15

Az úgy volt, hogy tegnap éjjel nem tudtam egy ideig elaludni, mert annyira ordított (nem sírt, ordított) a házban egy gyerek, hogy alvás helyett csak agyaltam, ki lehet, mi a baja, stb. Aztán amikor már csönd volt mindenfélén gondolkodtam. Többek között eszembe jutott valami, amit gondoltam, megcsinálunk ma a lányokkal, ez pedig a krumplinyomda. :) Nagyon szerettem gyerekként, sokszor készítettem otthon is, de az iskolában is alkalmaztuk ezt a "technikát". :)

Amikor felvetettem ma a lányoknak, hogy készíthetnénk ilyet, nagyon örültek és elkezdtek különleges nyomda mintákat tervezni. Aztán maradtunk az egyszerűbb verzióknál, mert azért nem olyan egyszerű egy-egy cifrább mintát kivágni. A megközelítőleg tojás alakú krumplikból színes húsvéti tojásokat nyomattunk a lapokra. 

Az az igazság, hogy a krumpli kivágását többnyire én csináltam, nem mertem az éles késsel való faragást rájuk bízni, nehogy megszaladjon a kés. Viszont ők festették ki a formákat és nyomatták a lapra. Máskor is fogunk ilyen nyomdát készíteni és apránként megpróbálom majd a munka késsel vágós részét is átadni J.-nak, mert biztosan még nagyobb öröm lenne neki, ha az elejétől a végéig ő készíthetné el a saját nyomdáját.

krumplinyomda.jpg

krumplinyomda_j.jpg

krumplinyomdal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr787322078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2015.04.01. 06:29:37

Nagyon klassz lett! Ügyesek vagytok!
süti beállítások módosítása