Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

44/100 happy day

2016. november 07. - hastings15

Reggel fájt a fejem, de aztán huss, egyszer csak elmúlt, valószínű a kinti erős szél fújta el. :) Egyébként ragyogó őszi napos, szeles idő van, lenne kedvem valahol kinn az avarban is sétálni, de most benn maradtam, tettem-vettem kényelmesen, élveztem, hogy ez egy laza délelőtt. (A hétfő az egyetlen ilyen "lazy day".)  Aztán gondoltam egyet és nekiálltam kiflit sütni a lányoknak. Csodálatos illat lengi be most a lakást, a kiflik már a rácson pihennek és alig várom, hogy a lányok hazajöjjenek és megörvendeztessem őket vele. :)

img_1176.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr3911939191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása