Kis családunk nagy útra kel

Budapest-Hastings tengely

Budapest-Hastings tengely

2017. január 24. - hastings15

Az elmúlt időszakban nagyon "hűtlen" voltam a bloghoz, nem írtam, nem fényképeztem, nem csináltam semmit. Ez nem szép tőlem, pláne úgy, hogy a blog második születésnapjáról is megfeledkeztem. Igen, második éve, hogy összecsomagoltuk a kis batyunkat és léptünk egy nagyot, szerencsét próbálni. :)

Nem bántam meg azóta sem, hogy akkor, ott így döntöttünk. 

Hogy miért vagyok eltűnve? A válasz nagyon prózai, fáradt vagyok. Egyszerűen kicsit sűrűnek érzem mostanában a napokat, a tennivalókat, a legtöbbször eszembe sem jut leülni és írni. Vagy lehet, hogy amikor elkezdtem írni ezt a blogot, amikor ide jöttünk, akkor volt lelassulva az életem, amit egyáltalán nem bántam, nagyon szerettem. Azóta L. is iskolás lett, a lányoknak is egyre több elfoglaltságuk van, én is elkezdtem dolgozni, tanulni és valahogy erre már csak ritkán marad időm. 

Mindenesetre nem szeretném hibernálni a blogot, mert fenntartanám magamnak azt a lehetőséget, hogy amikor olyanom van, akkor írhassak vagy posztolhassak pár képet.

Elnézést kérek tőletek, akik olvassátok, tudom, hogy vagytok néhányan és szoktátok is jelezni, hogy várjátok a posztokat, időnként majd fel-felbukkanok. :)

Addig is egy vidám outfit, amit J.rajzolt nemrég. Tetszenek a színei, az összeállítás és a kiegészítők is. :)img_1318.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bphastings.blog.hu/api/trackback/id/tr1612151825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása